Bebeğim doğduğu günden beri parmak emiyor ben sezeryandan yukarı çıkana kadar beni bekleyememiş parmağını emmiş parmağını emmeye aşırı düşkün bağımlı derecesinde ben aslında çok sorun etmiyorum kendi parmağını emiyor oynuyor hoşuna gidiyor sakinleşiyor diye ama her gören a parmak mı emiyor diye büyük bir tepki veriyor bir arkadaşımın çocuğu da uzun süre parmak emdiği için ortodonti’den tedavi görmüş çene yapısı bozulmuş bunu da duyunca biraz moralim bozuldu acaba yanlış mı yapıyorum müsaade etmemem mi gerekiyor ama unutturmaya çalıştığımda elini oyuncak verdiğimde gezdirdiğimde falan yine de çaktırmadan o el ağza gidiyor özellikle baş parmağını emiyor ama arada diğer parmaklar da karışıyor bazen ikisini üçünü birden ağzına sokuyor bu aylarda parmağını emen var mıydı sizin bebeklerinizde daha sonrasında unutur mu unutmaz mı onu da bilmiyorum ama şu an gerçekten bağımlı olması sorun olur mu