bende bunun gibi çok post açtım ama hiç yorum yapan olmadı ama ben tecrübemle söyleyim 13 aylık bebeğim var ek gıda reddiyle başladık. 9. ayda yavaş yavaş yemeye başladı yoğurt çorba sadece hiç sebze yemedi. şu an hala sadece çorbayla besleniyor birde meyve yiyor çok tarif denedim yaptım yesin diye ama yemedi çok yıprattı o dönem beni ama artık üstüne düşmüyorum yiyorsa yiyor yemiyorsa zorlamıyorum. bazen önüne koyuyorum çatal veriyorum kendisi yemeyi daha çok istiyor öyle bir iki lokma yiyor. bebekten bebeğe değişiyor ama pes etmeyin üzülmeyin eninde sonunda yiyorlar. birde emiyorsa ek gıdayı daha az alıyor