Bebeğim 3 ay 3 haftalık. 2 hafta önce öksürük burun akıntısı hapşırık şikayet ile hastaneye gittik nezle olmuş. Bize alerji damlası verdi geniz akıntısı için. 2 hafta oldu iyileşemedi bebepğim. Oda sıcaklığı 26 1 tog tulum giydiriyorum . Gövdesi soğuk oluyo çok terliyor farkettiğim an üst baş herşey değiriyorum ama iyileşemiyor. Bana yardım edin. Burun akıntısı için serum fizyoloji yapıyorum sonra sümüğü çekiyorum . Oda havalanıyor. Ama iyileştiremiyorum öksürük kaldı. Balgam var . Eskiye göre iyi tabi ama iyileşemedi bir türlü. Ne yapmam gerek ?