SedaMeyra Mertbebek ben 4 5 yildir kullaniyorum kizim 15 aylik emziriyorum bu surecte bazen dozu arttirdigim oldu. Omega,b,c,kalsiyum magnezyum ,d vit.kullaniyorum
Teachermom Mertbebek Elenatal 2 kullaniyorum emzirme donemine ozel uretilmis omega 3 yogunlukta bir multivitamin.Bence kullanilmasi lazim emziren annelerin.yoksa vucutta vitamin depolari bitiyo saclar dokuluyo disler curuyo
Aslikarakass Evet kullanmaya devam edıyorum emzirme dönemi boyunca kullanmam gerektiğini söyledi doktorum