ballibadem_ Günlük sütü prebiyotik maya ile mayaladım hep böyle yapıyodum ama bu sefer hiç tutmadı bir baktım su gibi duruyor. Ne yapabilirim tekrar yoğurt yapılır mı ondan? Deneyimi olanlar yardımcı olur musunuz😅
bsygt ballibadem_ kaynar su dolu bir kabın içine koyup üzerini peçete ya da havluyla kapatabilirsiniz
Aklimideliricem Benim kaynanam içine bi parça ekmek içi koyup tekrar kapatıyo bi kaç saat ben hiç denemedim ama gördüm onda tuttuğunu😂
ballibadem_ birmommy evet sanırım sıcaklığını tutturamadım çok uykum vardı zaten aceleyle yaptım yattım😅
ballibadem_ dgltkn sabah dolaba kaldırdım bozulmasın diye sonra bakamadım çocukla bir daha. Yani sabahtan beri dolapta şimdi çıkarsam o şekilde suya koyup sarsam olur mu yoğurt
birmommy ballibadem_ ay bende akşam yapacağım hayatımda ilk defa yoğurt mayalayacağım inşallah tutar 😂
mihriban0 ballibadem_ Bu hafta benim yaptığım yoğurt da tutmadı normalde taş gibi olurdu sütle alakalı diye düşündüm ocağa alıp üzerine biraz tuz atıp limon sıktım ısınmaya başlayınca kesildi zaten onu da süzdürdüm artık lor mu çökelek mi bilmiyorum 😅
ballibadem_ mihriban0 ahaha artık ne olduysa😅 ben de galiba benzer bir şey yapıcam yoğurttan umudu kestim ve vakit bulup yapamadığım için dolapta çok bekledi belki lor bile olmaz
mihriban0 ballibadem_ ben yoğurdu kavanozlara yapıyorum o zaman çok beklese de tadı değişmiyor ama tencerede beklerse biraz ekşimiş olabilir