svll1 Öncelikle gerçekten geçeceğini unutmayın lütfen, yaşarken çok zor biliyorum neler çektik, gece yarıları arabaya binip uyutmaya çalışmalar,evin içinde squat yaparak saatlerce dolaşmak (ilk 3 ay aşırı kilo verdim diye doktora bile gittim)masajlar,denenen damlalar, bebekle birlikte ağlamalar vs vs.Doktorumuz bebekler. 100 günlük olunca bağırsak hareketleri daha sağlıklı hale gelmeye başlar demişti tam da dediği gibi oldu bizim için ve gaz sancıları azalarak bitti çok şükür.Size sabır diliyorum ve bol bol masaj, doktor onayıyla probiyotik kullanmanızı tavsiye edebiliyorum.