derin0_ gözüne ne takiyorsa bizede soylesin kullanalim nznsksk🤣🤣 Herseyin ilacı duadır.manewi olarak inaniyorsaniz duanızi edin yeterli..Şu zamanda itibar edilecek hoca mi kaldı 5 adım geri gdiyoruz hocayım diyene🥲ayrica imam mı emin misiniz?diplomasi sahte eminim ama kanitlayamam🤣