organikirmik eliftugba LCW 1.6 aldım 22 derece evde çok terledi zıbınla. Zıbınsız da fark edeceğini sanmıyorum 1 alacağım
Pamukhanim_ organikirmik bebekten bebeğe değişiyor sanırım doğalgaz açmıyoruz diye dün 19 derecede 1.6 tog içine pijama ile giydirdim sonra eşim doğalgazı açtı ev 22.5 derece oldu yinede terletmemiş baktığımda iyiydi.
organikirmik Pamukhanim_ muhtemelen ya baksana herkes 1.6 almış 🥹 ben önünü açtım giydirince tavan vantilatörü bile açıktı
surprizbebe Pamukhanim_ 22 derecede 1,6 tog ben de pijama ile giydiririm. Terlemez. Biz de elyaf yorganla yatıyoruz yani kendime göre değerlendiririm
Pamukhanim_ organikirmik biz normalde 1 tog ve içene pijama takımı tercih ediyorum soğuk diye öyle yaptım yinede yeterli geldi
maygirl eliftugba oda ısı derecesine göre..Owli markayı tercih ediyorum.1 2 tanede lcw den aliyorum.yeterli oluyor.
dilanalara Owli marka alıyorum. Uyku gurusu tercih ediyorum. Yıllarca kullanılıyor. Yazın 0.3 aldım iki tane. Mevsim geçişi için 0.5 aldım. Şimdi de 1.5 tog aldım kış için. Evimiz en soğuk 20 derece oluyor. En sıcak da 27 derece olmuştu.
Pamukhanim_ surprizbebe bende öyle düşündüm terlemedi ama dün 1 tog içine pijama da terlemisti belli olmuyor bence