prensesanesi01 annemde arçelik vardı çok uzun yıllar kullandı ama yenilerinin kalitesi nasıl bilmiyorum kuzum, bende beko vardı çok kısa sürede çöp oldu sonra iyisi olsun diye tefal aldım o da çok kısa sürede bozuldu ben genelde arzumun daha çok beğenildiğini duydum bi araştır bence 🤍