hsznysr Ay kan verin kesin olsun benimde kızım 6 aylık şüphelerim var regl 5 gün varken yaptım negatif ama içim rahat değil beklemedeyim cesaretimde yok yapmaya hakkınızda hayırlısı
lina01010 hsznysr adet günümde bnde yaptm negatif çıktı. Şimdi böle çıktı. Ama diğerleri negatif. Vallahi kafam karıştı. Hayırlısı olsnda kızım küçük ya nasıl olur bilmiyorm
gtclp hsznysr bence test bozuk diğerlerinde cikmadiysa benimde böyleydi kan negatif çıktı hatta sizinkinden daha belirgindi kan verin en güvenilir
lina01010 Fndkurdu ayyyy valla iyice korktm. Vallahi olması bişi değilde kız küçük . Bide 5 yaşında oğlan var bnnm.
hdjdj lina01010 benim eltim 3 cocugu var siprali cıkardı 3 ay sipral cıkıktı Hamilelik şüphesi vardı test yaptı 4 kere silik çizgisi cok belliydi onunkini ama adet oldu şu an sende silik çizgi bile yok
lina01010 hdjdj attıpımda silik belli. Çıktığı an çektim resmi. Snra dahada belirlendi ama diğerlerinde hiç yok. Korkuyorm çünkü kızımdada bir çok test yaptm 2 tanesi pozitif diğerleri pozitif çıkmıştı hamileymişim meğer
lina01010 hdjdj bilmiyorm ya. İki çocuğumdada böyle öğrendim bemde. Kafam allak bullak oldu. Az önce başka marka yaptm ondada silik çıktı . En güzeli kan vermek
havvaya lina01010 git Özel e. Kan ver bir saatte çıkar sonucun. En azından kafan net yatarsın neyi bekliyorsunuz
lina01010 esraalic geri çekilme 😅😅😅 ya doktorum zaten adet ol bir kaç ay gel dedi. Kol altı impilantı taktırcaktım. Bir kez oldm ikinciyi olamadm😅 hayır bide şaka gibi 10 yıl çocuğum olamadı şimdide ard arda oluyor 😅
esraalic lina01010 ayy tüh geri çekilme olmasaydı iyiydi ben hem hap hem geri çekilme kullanıyorum daha regl olmadım bende korkuyorum 🤣