Merhaba arkadaşlar bir önceki konumu bilenler bilir ve artık oğlumu konuşma ve dil terapistine göndereceğiz şuan rapor işlemlerini başlatacağız rapor çıkana kadar ücretini ödeyerek hemen eğitime başlamasını istiyoruz bunun için şartlarımızı zorlayacagız. Benim sorum konuşma ve dil terapistine giderek fayda gören gelişme gören varmı sorun neydi nasıldı ve şuan ne oldu çok merak ediyorum çevremde hiç böyle gidenler yok çünkü