cLearQueen benimki de emeklemeyi deniyor bir kaç aydır kafayı çarpıyor yere kendini hızlı bırakınca ama yapacak birşey yok gülüyor sonra da 😄😄 sert vursa belki korkarım da orta derecede vuruyor 😄 daha dün akşam koltuğun altına vurdu kafayı 😂🤦🏻♀️ sivri bir yerlere vurursa da sıkıntı tabi. Bizimki düz yere vuruyor hafif orta şiddette. ben yürürken düşme olayından korkuyorum biraz 🥲