Oğlumun ilk doğum gününü tüm sevdiklerimi davet ederek kutlamak istiyorum tek derdim bu mu demeyin çünkü hicbisey yapamadım doğumundan beri masa için çok düşünceliyim yemek masam çok büyüktü ve çocuk odasındayydi kullanmadığım için birine verdim, akıllı sehpa var oda çok uzun fotoğraflarda görüntü olarak hoş durmaz mutfak masamda mutfak kapısından geçmez ben şimdi napicam 🤷🏻♀️bir fikir verin