Ygtek Azizeugur Soldaki patlamış zaten canım, yanlış hatırlamıyorsam 2 3 gün sonra yanındaki de patladı. Patlamadan önce yarılmıştı oradan anladım bende🤗
Azizeugur Ygtek anladım canım teşekkür ederim bizimki de böyle ama 1 hafta oldu bi şey yok patlamadı demek ki 😑
Azizeugur Ygtek [url=https://hizliresim.com/oAtoCT][img]https://i.hizliresim.com/oAtoCT.jpg[/img][/url] bu şekilde ama aynı sizinkiyle 🤔
masidezehra Ygtek dis gibi gozukuyor elimizle ellediginizde bi sertlik gelmiyo mu uc vermis gibi duruyor
Erenela_ Ygtek benim oğlanda hiç açmaz ağzını bakıyım bi gögsümü ısırıyordu hep bende çay kaşığını ağzına soktum baktım ses geliyo