Erkal Oğlum galiba şu 2 yaş sendromuna girdi herşeyi bahane edip ağlıyor yemek yemiyor istediği olmayınca krize giriyor dişimi sıka sıka kırıcam çok zorlandığım bir dönemdeyim krizleri yönetemiyorum çok zor çok