Merhaba bebeğim 7,5 aylık ek gıda veriyorum yaklaşık 2 aydır. Çorbasını küçük bir çelik tencerede yapıyorum.Yoğurt yapmak için Sütünüde çelik cezvede ısıtıp mayalıyorum. Size sorum şu paslanmaz çelikler çizilirse sağlıksız mı oluyor? İlla bişeyler yaparken yanıklar oluyor. Bende bulaşık süngerinin yeşil sert kusmı ile temizliyorum. Çizikler oluşabiliyor kullAndıkça. Fikri olan var mı?