Kızlar bebeğim 3 yaşında. 1 ay ı geçti. 2 hastaneye götürdük serum ilaç vs gönderdiler. 2 antibiyotik bitti , 2 aferin, 2 dolven ama yok hala hasta. Burnu akıyor, boğazında balgam var, nefes alamıyor, öksürüyor.. Yani ne yapıcam bilmiyorum. Hakkari de sağlık zaten çok geride, en yakın Van dı götürdük düzelmedi. Enterogermina da veriyorum. Üstünü havaya uygun giydiriyorum . Yani ne yapıcam daha bilmiyorum ya. Doğalgaz ı açtım üşüyor mu diye dediğim gibi yok düzelmiyor. Gece uykular kaçtı. Gündüz uyuyordu uyumuyor tıkanıyor 🥺