1,5 yaş aşısı yan etki yaptı mı? yaptıysa da ne yaptınız?
EgeM24_ çok zorlanmamıştık
dayes bizimki hep ağlak halde…
EgeM24_ ha evet biraz nazı oldu bizimde ama ateş, ağrı vs olmadı ama huysuzluk yapmıştı biraz