Deletedmom2987 şu annelerin ücretli ve ücretsiz izinlerinin sürelerinin çok daha fazla olması gerekiyor özellikle özel sektörlerde izin durumları içler acısı. Lafa gelince en az 3 çocuk. Nasıl yapalım acaba, işe dönmek zorundaysak kime emanet edelim. İçim acıdı elleri kırılsın vicdansız haysiyetsiz