tanemtanem 30 yaşındayım, ikinci bebeğim 7 aylık olmak üzere. Doğumdan önce bağlatmayı çok çok düşündüm ama yaptırmadım. Hayat bu ne getireceği hiç belli olmaz, belki tekrar isterim diyorum. (İsteyeceğimi hiç sanmıyorum da neyse 😁) iki çocuğumda gerçekten çok zorlar, çok yıpranıyorum çok bunalıyorum. Bağlatmadığıma hâlâ pişman değilim. Ama korunmaya aşırı dikkat ediyorum tabi