Selam kızlar..
Bebeğim 9.5 aylık ve son günlerde üşütmüş öksürüyor bunun için kontrol günümüzde doktorumuza sordum hatta tahlil yapacaktı yapmadı genel kontrol için öksürüğü geçtikten sonra yapalım dedi aynı zamanda bi şurup yazdı influenza enfeksiyonu için ama öyle bir tanı yok tabiki ateşi olmazsa başlama dedi çok şükür ateşi de hiç olmadı sadece hırıltı ve öksürüğü var. Bu sebeple başlamadım. Öksürüğü artınca bu sefer acil doktoruma götürdük o da baktı akciğerlerinde enfeksiyonun çok çok az olduğunu söyledi onun için o da antibiyotik şurup yazdı beyaz toz olandan. Ama ben ilaca karşıyım elimden geldiğince doğal yöntemler ile geçirmeye çalışıyorum bedeni çok küçük ve antibiyotik ilaca alışsın istemiyorum. Dün mesela gündüz hiç öksürüğü yoktu akşam olmaya başladı bugün de çok nadir. Geceleri de nadir yani o arttığı gün ki kadar yok kendiliginden azaldı. Sizce antibiyotik ilaca başlamalı mıyım yoksa beklemeli miyim. Mantıken enfeksiyonun ilerlediğini öksürüğün artmasından anlarız diye düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım. Doktorlar kesinlikle şurup içir demedi ve hafif olduğunu söylediler buna dayanaraktan böyle bir kanıya vardım sizinde fikrinizi almak istiyorum.. evde şunu yap bunu yap pekmez vs gibi önerilere de açığım..