minikkelebek4 Kızlar yeni doğum yaptım 1 hafta oldu haliyle antibiyotik kullanıyorum bebeğimde çok uyuyo bu 2 gündür bi türlü uyandıramıyorum ilaç bebekte uyku yapar mı bebeğimde sarılık yok çünkü