Benm sarkmiş yağlı göbek kismim var gitmiyor ne kadr göbeğimi bağlamama rağmen sezeryan göbeği gibi kaldı.halbuki normal doğum olduneyse bu bölgesel incelemeye girmek istiyorum bugün baktım fiyatı 3 bin denildi şuan indirimde 8seans diğer yerler ⅘ bin arası kaldım öyle
Geçiyor mu acaba
Göbeğim 5 aylık bebek var sanki bazen aşırı şişiyor 7 aylık gibi de oluyor