Merhaba anneler, bebeğimde Nötrofil 710 çıktı ve ilk kanıydı onun için 2-3 hafta sonra tekrar kan vereceğiz. Kan tahlili sırasında gripti 2-3 gün ateşliydi ve 4 defa dolven-calpol kullandık ayrıca b12 de eksik çıktı bunlardan dolayı olabilir mi? Kafam çok karışık bebeğime baktıkça canım çok acıyor. Lütfen bir bakıl açısına rahatlamaya ihtiyacım var.