Bebeğimin 11 aylık olmasına 1 hafta var.Geceleri saat başı ağlayarak uyanıyor.Akşam 10 gibi uyuyor sabahta 8-9 gibi uyanıyor.Bu ayda uyku gerilemesimi var anneler. Bütün düzenimiz bozuldu eskiden de uykuya direnirdi ama bu kadar değildi şu an çok fena durumdayız önerileriniz var mı acaba? 🌸