ecib 3 yaş 3 aylık oğlumunda 1 ay oldu tam gün gidiyor ayrılma kısmını hala tam net oturtamadık ama en azından artık ağlamıyor gitmek istemiyorum , öğretmenimi sevmiyorum , ben hala hastayım okula gidemem gibi cümlelerine şahit oldum bu süreçde ama ben çok nettim evde tv izlemesinden daha faydalı olduğuna inanıyorum açıkcası öğretmeninin gayretide benim için önemliydi mecbur kalmadıkca aramadı saat kavramını öğretmeye çalıştı mesela bir etkinlik bitti diğerine geçerken araba biraz haraket ediyor gibi sabahları ebe diyip sınıfa kaçtı oğlumda koştur koştur yakalamaya gitti bu süreçde anladığım kadarıyla sabah uykusunu almış olarak uyanması çok önemli dişlerini fırçalamak yüzünü yıkamak üstünü giymek rutin gibi okula daha kolay gitmesini sağlıyor şuanlık ağlama yok ama gitmek istemiyorum diyor hala ☺️