asyammmmmmmmmmm Merhabalar bebeğim alerjik alfomina mama kullanıyoruz. Fakat ek gıdaya geçtikten sonra bariz bir şekilde mamayı reddetmeye başladı. Önceden gayet güzel içerdi. Aynı durumu yaşayan var mı nasıl bir çözüm yolu buldunuz?