18 aylık bezi bıraktı herşey çok güzeldi çok çabuk öğrendi zorlamadı hep dışarıyada çıktık dışarıda kaçırması gündğz kaçırması hiç olmadı sadece gece tuvalete kalkmak asla istemiyor götürürsem ağlıyor yapmıyor. Gece o yüzden genelde 1 kere kaçırıyordu sonra 1 ay falan tamamen kaçırmamaya başladı ancak son günlerde gece kaçırmaları ve ilk başta yapmadığı gündüz ara ara kaçırmaları başladı çünkü bana tuvaleti onu iyice sıkıştırdığı zaman söylüyor ne yapmalıyım