Merhaba sevgili hanımlar 🌹
Bebeğim şu an 6 aylık. 3 aydan sonra biberonu reddetti şu an biberon kabul etmiyor sadece göğsümden emiyor.
İşe başlayacağım ve acil tecrübelerinize ihtiyacım var . Sütümü ek gıdalarına koyuyorum yemiyor, kaşık biberon denedim almıyor, çay kaşığıhla demiyorum çoğunu tükürüyor. Sütümü göğsümden emiyor ama dışardam verince midesi bulanıyor sanki öğürüyor tükürüyor. Ne yapmam gerekiyor 😭😭