Hanımlar 6 ekimde ovülasyan testi yaptım koyu çıktı o gün girdik ilişkiye bugün test yaptım tekrardan ‘ovülasyan testi’ silik cıktı tekrardan girecez de şu 3 gündür göğüslerimde hassasiyet var ağrı var şişlik var dokununca bile ağrı yapıyor regl zamana da daha var diye tahmin ediyorum 15 eylül oldum en son ilk defa böyle bişey yaşıyorum sizce neden oluyordur?