metomom dlrkrn bu şekilde olmaz halinizden memnun olmalısınız mobilyalarınıza güzel bakın güzel düşünün sevin onları 😅
[silindi] dlrkrn bohem yapacağım derken çok renksiz yapıyordu herkes. Krem bej ekru ve açık ahşaptı tüm evler bir ara. O bana o zaman da sıkıcı geliyordu. Benim daha koyu renkli ama yine bohem tarz bir evim var sıkılmıyorum. Griler siyahlar tam sıkıyor beni