busra969 6 gün oldu doğum yapalı hala tuvalete çıkamadım doktor dolcolax tablet verdi ama hala kabızım. Sizin başınıza geldi mi çözümü nedir
momas busra969 14 aydır yaşıyorum asla bişey fayda etmedi doktor bağırsaklar hava aldığı için kabızlık oluyor dedi. 2 tane toz ilac verdi ama almadım😂
UrbanMom busra969 ben lavman olmuştum kabizlik artı gaz sıkışması oldu bol bol yürüyüş yaptim iyi geldi sezaryenken yatmak degil yürümek daha hızlı iyilestiriyor demisti doktorum bende elimden geldikçe yürüdüm
canmanayvesuyu busra969 bi kez başıma geldi çok fenaydı 🥹 kayınvalidem şeftali kompostosu yaptı biraz işe yaramıştı canım deneyebilirsin
cikolataliekmek busra969 zeytinyağının içine kuru incir islayin, karanlık yerfe bir gece dursun sabah ac karnına yiyin sezaryen sonrasi 1 hafta sürmüştü benimde doktor en son lavman vermişti ama kullanamadım korkumdan incir yetişti imdadima
sumeyye37recep Magnezyum sitrat kullandım ben çok faydasını gördüm. Ama sizin bunu aile hekime danışıp binilac ila yapmanız lazım çünkü 6 gün ciddi bı gün sonrasında magnezyum sitrat kulunun vok rajat edersiniz bol su lifli beslenin pilav makarna falan yemeyim
gulsimacansu58 UrbanMom toparlanmam benimde hemen hemen öyle oldu da ama ayaga kalktım hemen hiç yatmadım ben hastane de ne yattıysam
busra969 cikolataliekmek onu da yiyorum ama hala tam olarak oturtamadım dizene sizin ne kadar sürdü incirle kabızlığı bitirmeniz
cikolataliekmek busra969 Benim hemen çözülmüştü sorunum, bol bol su hoşaf için bebeğiniz de emiyor sa vücudunuz susuz kalıyor oda etkiliyordur