Tazeanne94 geçiyor hiç merak etmeyin ve endişelenmeyin bendede yemeyen bir çocuk vardı çok uğraştım kendimide onuda yıprattı şimdi hiç uğraşmasaymışım o güzel dönemlerini doya doya istediği gibi geçirseymiş diyorum. Vitamin takviyesi verin özellikle siyah üzüm ekstresi öneririm iştah açıyor. Tahin öneririm kilo aldırıyor sabah aç bir tatlı kaşığı. Önüne koyun yerse yesin yemezse biraz açlığı tatsın sonra görün bak nasıl yiyiyor
.