alara2025 Anneler,kızım 4 aylık saçlarımda inanılmaz bir dökülme başladı elimi sürdüğümde topak topak saç geliyor birde kepek oldu benimle aynı durumu yaşayan var mı?öneriniz kullandığınız ürünleri yazar mısınız ?
bestos alara2025 doğum yapan kadınların %95’i sizinle aynı durumu yaşıyor çünkü bu hormonal bir durum. Hamileyken nasıl ki saçlar gürleşti dökülmedi şimdi hormonların değişmesiyle yoğun dökülme olacak siz buna hiçbir şekilde engel olamazsınız. Dökülenlerin yerine yenisi geliyor merak etmeyin benim de döküldü yanlarım kel kaldı şu an hepsi dolu kızım 8.5 aylık ve 6. ayda yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı. Siz kan değerlerinize baktırın eksik vitaminleri mutlaka alın. Ben dökülenler hızlı çıksın diye her gün biberiye toniği sıkmıştım faydasını gördüm çok hızlı uzadılar. Ben çok ağlamıştım bilmediğimden ama boşa ağlamışım doğal bir süreçmiş bu da yenileri gelecek üzülmeyin.