Merhaba, daha önce hiç burada yazmamıştım ama hep takip ediyordum. artık psikolojimi ciddi ölçüde etkilediği için belki bir umut çözüm bulurum diye yazmak istedim. Kız bebeğim 10 aylık. Doğduğunda kolikti. 3 ay sonra geçti dedk bu sefer başka başka huyları çıktı. Her şeye çok meraklı. Fazla hareketli bir bebek. Emekleme, ayağa kalkma bunları hep erken yaptı. Bir şeyi yapamadığı zaman çok sinirleniyor. Hayıra çok sinirleniyor. Bunları normal kabul ettim huyudur olabilir. Ama özellikle birkaç gündür her şeye ağlama huyu daha da arttı. Alt değiştirmek, üst değiştirmek, tırnak kesmek, banyodan sonrası vs her şeyimiz bir sorun. Her şey de çığlık çığlığa ağlıyor ana normal ağlama değil. Dediğim gibi zaten çok ağlayan bir bebekti ama bu tarz en basit şeyleri bile yapmamız uzun sürüyor artık kapacağımı şaşırdım. Geceleri de sürekli ağlayarak ayağa kalkıyor. Uyutmak sorun değil uykuya devam etmek sorun. Gündüz uykularımız da problemi çözdük gibi ama uykularından da hep huysuz kalkıyor. Geceleri desen uyku haram oldu. Bazen sadece kucağımda uyuyor öyle de iki büklüm ağrılarım arttı. Genel olarak sabah 7de uyanır. 9 45 gibi ilk uyku. 1 saat ortalama uyur. Öğlen 2 de uyku 1-1 buçuk saat uyur. Akşam da 19:00-19:30 arası uyur. Gündüzleri yine iyiydi huysuzluğu azaldı diyordum şimdi daha da beter arttı. Nolur bir şey önerin