znmte1 acaba yarım gün mü verseydiniz. Ben kreşi çok destekliyorum sosyalleşmesi ve gelişimi için yanlış bir şey söylemek istemem. Benim kızım 4 yaşında başladı kreşe tam gün gidiyor (sabah 9,akşam 4) ve eve geldiğinde çok yorgun oluyor, bana sarılıp seni çok özlüyorum ben diyor🥲kalbim sızlıyor ama okul yaşı da geldiği için tolere edebiliyorum. sizin bebeğiniz daha çok küçük belki yarım gün gitse sizinle zaman geçirmesi için daha iyi olurdu