Cereneslem0 Ya arkadaşlar uyanıkken birşey yok ama yatarken ter içinde kalıyor nedenini bilen varmı az da giydiriyorumm
Meva_04 Cereneslem0 çok su tüketen bebeklerde de oluyor benim kızım çok su tüketiyor çok terliyor evim çok sıcak olduğu için sadece uzun kollu zibinla yatiriyorim o şekilde terlemiyo