myangelson bizdejantikizlardik yaa tespit edildi mi onu bilmiyordum bende bitkisel diye sıktım. Ama böyle görünce dedim bitkisel değil bu kesinlikle 🤷🏻♀️ mutfakta hiç denemedim ama artık mutfakta denerim kiyafetlere denemem. Yer silmede de denerim olmazsa parlatiyorsa 😄 bingo oksijen çıkartıyor mu ek gıda lekelerini?
bizdejantikizlardik myangelson Dene bence çok güzel parlatıyor ☺️ myangelson bingo oksijen çıkartıyor mu ek gıda lekelerini? Valla dahaca çıkartmadığı bir lekeye rastlamadım. Böğürtlen, karadut, salçalı yemek, tükenmez kalem, ruj felan aklıma geleni söylüyorum.
myangelson ikiaslanannesi zaten tek başına gelen ben ve komşum olmuş galiba 🤷🏻♀️ bizim bölgedeki glintler mi sıkıntılı nedir 😄
myangelson Huma_kus34 ürünün etiketinde de yazıyordu yanılmıyorsam kıyafetlerde falan güvenle kullanabilirsiniz diye 😄
myangelson bizdejantikizlardik teşekkür ederim🙈 yaa çok iyiymiş ona da sans vereyim bir tabi unutmazsam. Some B12 problems 😂
bozaleblebi denizalismom beyazlar ve lekeler icin kesinlikle camasir sodasi ve arapsabununu bi kovaya koy ustune ilik su sonra camasirlari bas beklesin 1gun sonra at yika kar gibi bembeyaz oluyo renkli lekelilerde yikamadan biraz citile at yikansin gram leke kalmiyo
hepyerdeyizz myangelson Mesela bende çamaşır sodasinin bir faydasını göremedim 🤣🤣sanırım aynı isim paket içerik degiik mi oluyor anlamadım ki djfjf
myangelson nnoktaa ilk geldiğimizde evi temizlerken cif ultra yağ çözücü kullandık o da iyiydi. Ev baya berbat haldeydi çünkü 😩
oylesinebiri__ myangelson yazıyor kız kumaşından emin olmadığınız kıyafetlerde küçük bi yerde deneme yapın diye ben de e bebeğin leke çıkarıcısini kullandım sarı sweatshirt kırmızı yaptı yıkanınca çamaşır suyu gibi lekeler oluştu sonra bi daha almadım vanish kosla kullanıyorum o daha iyi glinte iyi ama renklileri bozuyor maelesef çamaşır suyu lekesi gibi oluyor beğenmedim glint
myangelson oylesinebiri__ nerede yazıyor ya ben görmedim de kumaşından emin olmadiginiz nedir bebek kıyafeti bu %100 pamuk 🤷🏻♀️ glintte bizden başka sorun yaşayan da varmış demek ki. Sadece ikimiz olunca dedim bir tek bizde sorun var herhalde diye 😄