Oglumun kiyafetlerinde lekeler vardı üzerine sıktım su koyup beklettim. Otekileri beyaz zibinlar falan olduğu için böyle birşey başıma gelmemişti. Direk sıkıp elimle citileyip falan makineye attigimda lekeler çıkmamıştı bir de böyle deneyeyim dedim başıma gelene bakın 😩 başta acaba başka birşey mi bu dedim ama sıktığım yerlerde ve bulaşan yerlerde lekeler vardı. Neyse dedim. Dün komşum geldi konuşurken o da oğlunun okul pantolonuna sıktığında çamaşır suyu gibi leke yaptığını söyledi sakin kullanma dedi bana. Dedim çok geç 🥲 burada da paylasmak istedim. Kıyafetlerinizi seviyorsanız glinti renkli kıyafetlere sıkmayın 🥲 bir de bitkisel bazlı güya 🤷🏻♀️ ebebekteki sprey ve çamaşır sodasiyla devam artık biz 🥲
