Diş ateşi 37.5 derecesini geçmez diye biliyorum. Eğer artarsa genelde boğaz enfeksiyonu oluyor çocuklar. Diş dönemi hassas bir dönem olduğu için ve bu dönemde çocuklar bir çok şeyi ağızına attıkları için hasta olabiliyorlar. Geçmiş olsun. Takipte kalın umarım artmaz