Tazeanne0134 benim çocuklarım arasında 20 ay var oğlum 2022 Ocak doğumlu
Kızım 2023 Eylül doğumlu iyiki böyle olmuş zor evet kolay değil kıskançlık da var oğlumun yine de ilerde daha zor olurdu diye düşünüyorum şimdi artık kendimi toparlayabilirim ikisi birlikte okula gidince kendime vakit ayırabilirim İnşallah Allah sağlık versin de hepsi olur.Bende Aralık ayında 27 yaşıma gireceğim bu arada