Tazeanne0134 çok mutlu oldum okuduklarımdan. Ben de en ideal 4-5 yaş aralık diye düşünüyordum hep ama maddi olarak emin olamadık. 6 yaşı da kaçırmak istemiyorum açıkçası. Benim ablamla aramda 9 yaş var, bir dönem kuşak çatışması oluyor ama ikimiz de büyüyüp aklı başında yaşa gelince en iyi dost, en iyi arkadaş olduk birbirimize. Yazdıklarınız çok kıymetli, hakkımızda hayırlısı olsun inşallah