mervelii42 Bu göğüs pompasını kullanan var mı sütümü arttırır mı düzenli sağım yaptıkça bunu alacağım ama önce bi kullananları okumak isterim bir de kullananlar nasıl kullanırız modu seviyesi falan
yanissa mervelii42 ben memnunum 15. Seviyeye kadar var seviyesi genelde 7-8 de kullanıyorum ilk bir ay 10 da kullandım sütüm az diye arttırdı bence çok güzel tutmuyor göğüsü emzirme sütyeniyle çok güzel duruyor sadece yoksa boşta bırakırsan alttan sızma yapabiliyor oturmuyor vs ama ben memnunum
alparslanmomms Ben kullanıyorum . Bebeğimi sağımla beslediğim için 3 Saatte bir elimde . Memnun muyum evet ama göğsü diğer göğüs pompaları gibi boşaltamıyor . Eller serbest şekilde biraz kullandım kayıp duruyo nedense . Elimle tutuyorum kaymasın diye
murek Ben satıyorum sayılı kullandım geçen ay yada önceki ay aldım faturası da var almak isterseniz ikili