Merhaba günaydın kızlar 💞 hem uykusuz hem hasta anne güne başladı. Bebeğim 1 yaşına girdi ama uykuları hâlâ çok düzensiz. Uyku rutini de yapsak gündüz az da uyutsam mutlaka gece 1 veya 2 gibi uyanıp sabah 5 6 ya kadar oturuyor. Oyun oynadığı falan da yok sadece oturuyor evin içinde dolaşıyor uykusu var ama uyumamak için direniyor. Hem kendi bağışıklığı düştü hem babasıyla benim. Geceleri de soğuk artık uyanınca üşüyor. Arkadaşım uyku damlası kullandım hasta olduğu dönemde hem de uykusunu da düzenledi dedi. Kullanan fikri olan var mı?