D vitaminine 20. Gün de başladık ocean marka önden biz tadına baktık. Saf zeytinyag tadı var. Bebek de ilk başta fıs dan sonra yadırgar ağlar diye düşündüm tadı bastırsın diye emzirmeli miyim diye ama aglamadı olası öyle olduğu durumlarda fıs sonrası emzirme de sorun olur mu acaba ?