ysm53 bizimkinin yanında olmazsam uyumuyor hissediyor sanki çocuk 😄 uykusu çok hafif bir de parke citirtisina , bardağa su doldurmaya falan uyanir😩 8. Ay atağı olmasın? Uyku gerilemesi falan oluyormuş baya sıkıntılıymis 4. Aydan fenaymis öyle diyorlar 🥲 2 uykuyla denetin bakalim nasıl olacak belki de o etkiliyor dur bebişi. Bizimki düzgün uyuyamadigi için uykusunu alamıyor sürekli göz burun ovusturma derdinde 😄😄