Benim kızım da 10 gün sonra 20 aylık olacak. Yaklaşık 1 aydır gece uykumuz yok. Ailece çok yorgunuz. Bazı kendi araştırmalarım 2 yaş krizine geçiş diyor, gün içinde inatlaşma da başladı çünkü.
Bugün doktor kontrolüne gitmiştik. Bence saçma bir şekilde doktorumuz gün içinde üzüldü mü acaba çünkü bu aylarda uyku problemi olmaz dedi. Ama onun bu lafına takılmak istemiyorum çünkü gayet güzel geçiyor günlerimiz bence bizi anlamadı öylesine söyledi. (Aşı olduk menenjitin son dozunu, yani böyle gün içinde üzülünce akşam uyumama yapabilir dedi). Ama bence böyle bir şey saçmadır. Yine de size de söylemek istedim.