Uzun zamandır kötüydüm gece uyuyamıyorum nerdeyse 1 yıldır. Hiç yaşam hevesim yok hep karamsarım panik atak krizleri çok sıklaştı. Psikiyatri okb başlangıcı da var dedi, düşüncelerimi kontrol edemiyorum. (Balkona bile çıkamıyorum son zamanlarda, ya çökerse diye) Eve sığamıyorum sanki dışarı çıkmak istiyorum ama çıkınca da düşünmekten kafayı yiyorum, herşey tehlikeli herşey beni öldürecek gibi. Ağaç üstüme devrilecek, araba kontrolünü kaybedip kaldırımda beni ezecek, bi anda psikopatın biri gelip bana ateş edecek gibi… Evde de camlara yaklaşamıyorum biri bir anda çıkar elinde silahla diye. Her tıkırtıda her insan sesinde yüreğim hopluyor. Çok yoruldum böyle yaşamaktan çok zor. Psikolojik tedavi almak istedim gittiğim psikoloğun Allah belasını versin taciz etmeye çalıştı ( hukuki süreç devam ediyor). Küçük bir ilçede yaşıyorum başka psikolog yok, şehir merkezine gidemem iki küçük bebeğim var.. nasıl yenebilirim başına gelen var mı? Sıkışmış hissediyorum delirecek gibi oluyorum bazen. Çevremde herkes iyi olmadığımı biliyor, ama kimse ilaçların nasıl geldiğini kendimi nasıl hissettiğimi merak etmiyor. Kötüyüm çok kötüyüm