26 aylık bir kızım var 2.5 aylıkta bir oğlum kızım 2 yaş sendromunda ve aynı zamanda kardeş kıskançlığı yapıyor doktora danıştım böyle dedi çok iştahsız yemek yemiyor bir şeyler yapmaya çalışıyorum oğlumu uyuttukça ama onu uyandırıyor sürekli kitap okuyorum kitabı yırtıyor dinlemiyor boyama yaptırıyorum boylarını yiyor oyuncakları ile oynatmaya çalışıyorum kırıyor döküyor oynamıyor cırt cırtlı kitaplar aldım cırtlarını söktü onlar ile de ilgilenmiyor dışarı da gezdirdiğimde biraz eğleniyor ama dibimden asla ayrılmıyor başka çocuklar ile oynasın istiyorum ama yanaşmıyor ilgilenmek için uğraşıyorum ama oğlum da kolik bi bebek oda ilgi istiyor ikisi de uyumuyor aralarında kaldım ne yapacağımı bilmiyorum kızıma nasıl aktiviteler yaptırabilirim enerjisini atacak onunla olduğumu hissettirecek önerileriniz neler ve yememe konusunda öneriniz var mı