Mukaddes_5 Kizlar bebegim 2 aylik dili bembeyaz oldu doktor karbonatli suyla sil gecer dedi ama gecmedi bende biraktim silmeyi daha da artti. Onerisi olan var mi emziriyorum bu arada mememi itiyor surekli diliyle
zeynep1401 Mukaddes_5 aslında karbonatlı suyla silmiştim.bende çok faydası oldu şuan 5 aylık sadece emiyor yok mesela. Gazlı bezi parmağıma sarıp karbonatlı suyla iyice temizliyordum 5 dk falan sürüyordu temizleme sürem bide sürekli elimdeki bezi degistiriyordum
Momyasel Mukaddes_5 hayırlı sabahlar karbonatlı suyla pamuğa batırıp dilini silin bebeğin öyle temizleniyor pamukla yapılması lazım